Keleivius pradeda vežti du „Gaggenau“ automobiliai.
-
1909
-
1924
Mieste – jau dvylika privačių vežėjų autobusų.
-
Kauno viešojo transporto gimimo diena
-
1934
Vasario 8 d. įsteigiama autobusų įmonė keleiviams vežti: 10 autobusų veža keleivius Rotušės–Panemunės ir Įgulos bažnyčios–Vydūno alėjos „linijomis“.
-
1935
Gruodžio 5 d. pradeda veikti Aleksoto funikulierius.
-
Raida: progresas
-
1938
50 linijinių autobusų per valandą perveža apie 3 000 keleivių. Įmonėje – pusė tūkstančio darbuotojų, įrengtos mechaninės dirbtuvės, pastatytas naujas garažas autobusams.
-
1939
Keleivius veža 88 autobusai, dirba 500 darbuotojų. Remonto dirbtuvėse Ž. Šančiuose pradėta gaminti nuosavus autobusus.
Miesto gatvėse pastatyti pirmieji kelio ženklai.
-
Sovietinė okupacija: sąstingis
-
1940
57 prastos būklės autobusai, remontui trūksta detalių, padangų.
Bendrovei priskiriama statyti keltuvus bei vežti krovinius.
Keliamos bilietų kainos, sumažintas nemokamų bilietų ir nuolaidų skaičius, panaikinti kai kurie maršrutai. Leista bausti keleivius be bilieto vietoje, baudos dydis – 3 rubliai.
-
Karo metais – pėsčiomis
-
1941
Transporto priemonės pasisavintos vokiečių valdžios tikslams įgyvendinti. Dauguma vairuotojų atleisti ar perkelti dirbti į vokiečių karo komendantūrą.
Pasibaigus karui keleivius veža sunkvežimiai, arklių traukiami vežimai. Transporto parkas – gurguolė iš 8 darbingų arklių, privatūs vežikai.
Žaliakalnio bei Aleksoto keltuvai neveikė dėl elektros energijos trūkumo ir prastos būklės.
-
Reguliarių maršrutų atkūrimas
-
1946
Kovo 1 d. paleidžiami du reguliarūs autobusų reisai: nuo Panemunės tilto iki Rotušės aikštės ir nuo Petrašiūnų iki Geležinkelio stoties.
-
1948
Kursuoja 16 autobusų, surinktų iš trofėjinių mašinų.
-
1949
Dirba 209 darbuotojai, iš jų 79 vairuotojai, 48 remonto dirbtuvių meistrai. Per vieną metų ketvirtį pervežta beveik 9 mln. keleivių.
Kauno autobusų kėbulų gamykla Maironio g. 13 pradeda gaminti autobusus L-1, vėliau – KAG.
-
Raida: pamažu į priekį
-
1958
6 dešimtmečio pabaigoje: eksploatuojama 250 transporto priemonių, veikia 3 keleivių vežimo įmonės: Autobusų parkas, Taksi motorų parkas, Autotransporto kontora.
Dėl vietos stygiaus atidėtas 30 naujų „Ikarus“ markės autobusų įsigijimas.
Išplėstas gatvių tinklas, maršrutai ir tvarkaraščiai pritaikyti prie gamyklų ir fabrikų darbo laiko.
-
Kauniečiai – autobusų kūrėjai ir gamintojai
-
1959
Sukurtas pats masiškiausias autobuso modelis KAG-3 (inžinierius V. Paulavičius). Pradėti gaminti nuosavos konstrukcijos autobusai KAG-1, sukurti GAZ-51 sunkvežimio pagrindu.
-
Techninė autobusų parko pažanga
-
1956
Dvi atskiros įmonės: Kauno autobusų parkas ir Kauno taksi parkas.
-
1958
Į gatves išrieda pirmieji trijų durų autobusai „Ikarus 66“.
-
1960
Kursuoja 267 autobusai.
-
1965
Įsteigiama atskira troleibusų įmonė.
-
1972
Vasario mėn. pradeda veikti bekasė atsiskaitymo už bilietus sistema, naudojami skirtingi vienkartiniai bilietai autobusuose ir troleibusuose.
-
1979
Materialinės parko bazės gerinimas: įdiegiama indukcinio ryšio sistema, padedanti reguliuoti autobusų eismą, sumontuotas garinis vandens šildytuvas, leidžiantis žiemą lengviau užpilti aušinimo sistemas, įrengtas autobusų „Ikarus“ variklių keitimo postas.
-
1987
Parko darbuotojai sumontuoja unikalų techninės pagalbos automobilį sugedusiems autobusams aptarnauti.
-
Įkurtuvės Raudondvario plente
-
1984
2 300 darbuotojų, 465 autobusai, 41 miesto, 10 priemiesčio ir 30 tarpmiestinių maršrutų.
-
1989
Vasario 8 d. Raudondvario pl. atidaromas naujas Kauno autobusų filialas: įrengta autobusų stovėjimo aikštelė, dirbtuvės, plovyklos, buitinės patalpos, kontrolinis punktas, sumontuotas automatizuotas techninės apžiūros konvejeris.
-
Dvi atskiros kryptys – miesto maršrutais ir užmiesčio keliais
-
1991
Įregistruotas Kauno valstybinis miesto autobusų parkas, 1992 m. patvirtinti įstatai: 799 darbuotojai, per metus nuvažiuota 11,3 mln. km.
-
1993
Užmiesčio autobusų parkas reorganizuotas į UAB „Kautra“.
-
1995
Kovo mėn. įregistruotas naujas pavadinimas – UAB „Kauno autobusai“, kurios vienintelis akcininkas – Kauno m. savivaldybė. 220 autobusų per metus perveža 28,5 mln. keleivių, nuvažiuoja 6 mln. kilometrų. 43 miesto maršrutai, kurių ilgis 958,9 km.
-
1999
Bendrovės paslaugos sumažintos 25 proc.
-
Atnaujintas autobusų parkas
-
2004
2004–2006 m. pasirašyta Viešųjų paslaugų teikimo sutartis su Kauno m. savivaldybe.
-
2004
Įsigyti 55 nauji, ekologiški „Solaris“ markės autobusai ir 42 troleibusai.
-
2005
Rugsėjo 20 d. pradeda važiuoti 29 autobusas specialiai pritaikytu maršrutu Vičiūnai –Kauno oro uostas (dabar Geležinkelio stotis–Kauno oro uostas).
-
Sparčiai auganti įmonė
-
2007
Rugpjūčio 1 d. įvesti pirmieji terminuotieji elektroniniai bilietai. Po trejų metų – e. piniginė vienkartinams bilietams.
-
2012
Galutinai atsisakyta popierinių bilietų, nustatyta tvarka keleiviams įlipti tik pro priekines duris.
-
2012
Įsigyti 24 nauji dujiniai autobusai.
-
2014
Balandžio 1 d. troleibusų įmonė UAB „Autrolis“ prijungta prie UAB „Kauno autobusai“. „Kauno autobusai“ tampa didžiausia viešojo transporto įmone Kauno mieste: 222 autobusai ir 142 troleibusai, 1034 darbuotojai, pervežta 80,2 mln. keleivių, nuvažiuota 19,1 mln. kilometrų.
-
2014
Įsigyta 15 naujų ekologiškų CNG autobusų.
-
2015
Kovo 10 d. mieste reguliariais reisais keleivius pradeda vežti 25 m ilgio autobusas „Van Hool AGG 300“ (25 m), įtrauktas į Lietuvos rekordų sąrašą kaip ilgiausias Lietuvoje registruotas autobusas.
-
2016
Į vieningą elektroninio bilieto sistemą integruoti maršrutiniai taksi. Bendrovėje per 1110 darbuotojų, pervežta per 80 mln. keleivių, nuvažiuota 21 mln. km.
-
2016
Gruodžio mėn. startuoja akliesiems ir silpnaregiams skirta mobilioji aplikacija „KVT Balsas“, realiu laiku teikianti garsinę informaciją apie atvažiuojantį viešąjį transportą.
-
2017
Bendrovė pradeda sistemingą troleibusų tinklo modernizavimą siekiant padidinti paslaugų patikimumą ir sutrumpinti kelionių miesto viešuoju transportu trukmę.
-
2018
KVT Balsas keičia pavadinimą į Transporto balsas ir įdiegiamas Šiauliuose. 2021 m. bendrovės sukurta programėlė veikia ir Vilniuje bei Klaipėdoje.
-
2018
Įsigyti 25 nauji turkiški Temsa markės autobusai.
Sudaryta didžiausia bendrovės istorijoje troleibusų sutartis 85 modernių 12 metrų troleibusų įsigijimui.
Startuoja bendrovės darbuotojų sukurta atsiskaitymo už keliones išmanioji programėlė „Žiogas“.
-
2019
Liepos 1 dieną privačiam vežėjui nutraukus keleivių vežimą Kauno mieste neliko maršrutinių taksi paslaugų. Miesto savivaldybei pavedus Bendrovė įsigijo 30 naujų Mercedes Benz mažos talpos autobusų bei padidino teikiamų paslaugų apimtis.
Pasirašyta 17.5 mln. eurų paskolos sutartis su Šiaurės investicijų banku naujiems troleibusams finansuoti. Užsitikrintas 8 mln. eurų ES fondų kofinansavimas. 2020 m. dėl sėkmingo projekto įgyvendinimo ES kofinansavimą pavyksta padidinti iki 14 mln. eurų atitinkamai sumažinant paskolą.
Bendrovė pradeda paslaugų teikimą naujaisiais Solaris troleibusais.
Už 23,5 mln eurų pasirašoma didžiausia bendrovės istorijoje 100 moderniausių hibridinių autobusų įsigijimo sutartis su MAN atstovu Lietuvoje UAB „Adampolis“.
Sudaroma 21.5 mln. eurų paskolos sutartis su Europos tarybos vystymo banku hibridinių autobusų įsigijimui finansuoti.
700 kopijų tiražu išleidžiamas pirmasis bendrovės vidinis laikraštukas „Pakeleivis“. Išėjo du laikraštuko numeriai.
-
2020
50 naujų MAN Lion‘s City hibridiniai autobusų pradeda teikti paslaugas miestiečiams.
Visose transporto priemonėse įdiegiamos naujos elektroninės kasos borto kompiuteriai.
-
2021
Bendrovė užbaigia 100 naujų MAN Lion‘s City autobusų įvedimą į eksploataciją.
Rugpjūčio 1 dieną paleidžiama pirmoji Lietuvoje bendrovės darbuotojų sukurta elektroninio bilieto sistema „Žiogas“.